(-:وبلاگ سرگرمی ها و دانستنی های سیب:-)

همــــه جـــــور چیـز باحالـ برایـــــ همــــه!

(-:وبلاگ سرگرمی ها و دانستنی های سیب:-)

همــــه جـــــور چیـز باحالـ برایـــــ همــــه!

خبر نامه سیب نظرسنجی مهم

 خبر نامه ســــیـــــبــــــ جمعه  ۲۴/۴/۱۳۹۰


 

نظر سنجی بازی های آنلاین!


 

 

آمدم بگویم چنانچه اعتراضی نسبت به بازی های آنلاین منچ و شطرنج دارید من بازی ها را جهت سرگرمی گذاشتم و اگر با چت کردن در آنجا شماره ی تلفن آی دی پسورد نام و نام خانوادگی و هرگونه اطلاعات دیگر به کسی بدهید مشکل خودتان است من توصیه می کنم این کار را نکنید و اگر خوشتان نمی آید من آن بازی ها را بر می دارم و یک شطرنج یک نفره با کامپیوتر می گذارم. 

در صورتی که همین بازی ها را ترجیح می دهید یک هفته فرصت دارید در نظرات بگویید یا اگر می خواهید بازی های آنلاین حذف شوند باز هم در نظرات بگویید.در پایان هفته آینده مطابق با تعداد نظرات داده شده تصمیم گیری می شود و بعد از ان هیچ اعتراض یا نظری پذیرفته نمی شود. لطفا همین الآن نظر خود را اعلام کنید و در صورت نیاز پیش از آن از بازی ها بازدید نمایید. اگر هیچ نظری دریافت نکردم بازی ها حذف خواهند شد و تعداد نظرات مساوی بودند یک هفته ی دیگر هم نظرسنجی ادامه پیدا خواهد کرد. 


 این نظر سنجی مهم است لطفا اگر این مطلب را دیدید نظر بدهید. تبلیغات پذیرفته می شود. 


نظرات 6 + ارسال نظر
علیرضا جمعه 24 تیر 1390 ساعت 03:19 ب.ظ http://gagoo.blogsky.com

سلام. چطوری من هم یک وبلاگ مثل تو دارم که خیلی خوبه. البته به نظر خودم و دیگران. لطفا بیا به من سر بزن و حضورت را پر رزنگ تر کن. من را با نام " آنچه انتظار میرود" بلینک و بهم خبر بده.

کامنت یادت نره
بای


salam.dost aziz.be web man bia va ye bazi khoob be esm Counter strike mobile ro vase goshit download kon va pas az download be man nazaret roo darbareh aan behem bego.choon intori ham to razi mishi ham man.
ta yadam narafteh in bazi ham servery hast ham mamoli.yani mitoni ta hasht nafar hastesh ke bahash ba dostat bazi koni. be har hal in bazi az seri bazi haye nokia ast ke S forty ya hman seri chehel ast.age tonesti bia va danlodsh kon

Address
www.gagoo.blogsky.com


باشد در وبلاگ شما نظر گذاشتم.

نیکی جمعه 24 تیر 1390 ساعت 07:53 ب.ظ

گاگا به نظر من بازی انلاین رو حذف کنی بهتره

ghazal m شنبه 25 تیر 1390 ساعت 01:08 ق.ظ

tarlan age mish emaileto baram bezar
bo00o0o0o0o0o0o0o0o0o00o00o0os

نیکناز شنبه 25 تیر 1390 ساعت 12:56 ب.ظ http://myfairytale.persianblog.ir

اپم

niknaz سه‌شنبه 28 تیر 1390 ساعت 12:12 ب.ظ http://myfairytale.persianblog.ir

man migam hazf kon

rasti go0go0 man apidaaaam

اکیـــــــــــــــــــــ آمدم گوگو مرسی که تو نظرسنجی شرکت کردی گوگو.

niknaz سه‌شنبه 28 تیر 1390 ساعت 06:58 ب.ظ http://myfairytale.persianblog.ir

khahesh

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد