(-:وبلاگ سرگرمی ها و دانستنی های سیب:-)

همــــه جـــــور چیـز باحالـ برایـــــ همــــه!

(-:وبلاگ سرگرمی ها و دانستنی های سیب:-)

همــــه جـــــور چیـز باحالـ برایـــــ همــــه!

من برگشتم !!!!!!!!!

من برگشتم !!!! 

پسورد بخش مدیریت وبلاگمو گم کرده بودم و یک ایمیل به بلاگ اسکای زدم . . .  

برام پسورد جدید ارسال کردند . . . انشالا آلزایمر هم ندارم . . . ! 

من خیلی از بلاگ اسکای ممنونم که اجازه داد دوباره با وبلاگم کار کنم .  

مرسی بلاگ اسکای 

و اما نتایج نظر سنجی مهم تا این لحظه : 

۱ رای موافق با حذف بازی ها 

۰ رای مخالف با حذف بازی ها  


 

اگه بدونین من چقدر خوشحالم  . . . !

نظرات 1 + ارسال نظر
نیکی دوشنبه 27 تیر 1390 ساعت 08:49 ب.ظ

گوگو جان موافق با حذف بازی های انلاین هستم نه بازی با کامپیوتر

می دونمممممممممممممم گ و گ ومگه من چییییییییی گفتم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد