(-:وبلاگ سرگرمی ها و دانستنی های سیب:-)

همــــه جـــــور چیـز باحالـ برایـــــ همــــه!

(-:وبلاگ سرگرمی ها و دانستنی های سیب:-)

همــــه جـــــور چیـز باحالـ برایـــــ همــــه!

کشفهای گوگل ارت!

گوگل ارت امکانی است برای یافتن نقاطی که نمی شناسید. در واقع سیستم گوگل ارت مانند یک جی پی اس می تواند نقاطی را که مد نظر شماست، نشان دهد. مکان های شگفت انگیز بر روی زمین توسط کاربران گوگل ارت کشف شده است. در ادامه مطلب ۱۳ مکان فوق العاده جالب که توسط گوگل ارت کشف شده را می بینید! 




1- این جزیره ی شبیه قلب در دریای آدریاتیک در روز ولنتاین در "Google Earth  " نمودار شد. این جزیره ی غیر مسکونی حدود119 کیلومتر مربع مساحت داشته و"Galesnjak  " نام گرفته است. صاحب این جزیره در سواحل کراواسی از شکل جزیره اش خبر نداشت تا آن که با درخواست زوج های بسیاری برای ماندن در جزیره اش روبه رو شد:


2- این اثر انگشت 38 متری را می توانید در پارک "Hove  " در نزدیکی "Brighton  " و "Hove  " در انگلستان ببینید:


3- “Badlands Guardian  ” یک شگفتی زمین شناسی است که به سر یک انسان با سری که شبیه بومیان آمریکایی آراسته شده ویک هدفون به گوش شباهت دارد. این شگفتی طبیعی است:





4- این دریاچه ی مصنوعی بسیار بزرگ که شبیه یک انسان ساخته شده است، در نزدیکی "Bauru  " برزیل واقع است:





5- "Rhett Dashwood  " یک طراح گرافیک استرالیایی است که اولین طرح 26 حرفی حروف الفبای انگلیسی را به استفاده از " Google Earth  " به نمایش در آورد. برای تکمیل این طرح از تصاویر ماهواره ای طبیعت و ساختمان ها استفاده شده است:





6- این شیر در باغ وحش "ZSL Whipsnade  " در انگلستان است:





7- بعضی از مناطقی که در " Google Earth  " دیده می شوند بسیار مرموز هستند. مثلا به نظر شما چرا این جت در حیاط این خانه در یک محله ی مسکونی در پاریس پارک شده است؟ :





8- این ساختمان نیروی دریایی امریکا در " Coronado  " است که به شکل صلیب نازی ها ساخته شده است. اکنون به دلیل این که این ساختمان یک ساختمان دولتی است، 600 هزار دلار برای تغییر شکل آن هزینه شده است:





9- در روزهای اولیه از فایرفاکس، عده ای از طرفداران آن برای آن که بتوانند محبوبیت سایت خود را افزایش دهند و لوگوی شبیه روباه فایر فاکس را در ذهن ها حک کنند، با کمک مالی گروهی از نیکوکاران، این لوگو را در یک میدان ایجاد کردند:



10- سال پیش، یکی از کاربران " Google Earth  " به نام " ear1grey  " کشف جالب خود را بر روی اینترنت قرار داد. او یک تصویر عظیم با قد حدود 57 کیلومتر کشف کرد:





11- " Google Earth  " تبلیغ نمی کند، مگر آن که شما لوگوی شرکت خود را به قدری بزرگ طراحی کنید که از فضا هم دیده شود. لوگوی زیر یکی از دامنه های شیلی با 70 هزار بطری کوکا کولا ایجاد شده است:



12- شکل 10 هکتاری زیر توسط یک کشاورز به نام "Arizona  " درست شده است:





13- شایعاتی درباره ی این دریاچه ی به رنگ خون در عراق وجود دارد. این شایعات بیش تر مربوط به وجود یک کشتارگاه در نزدیکی این دریاچه است. اما مشاهدات رسمی حاکی از آن است که این آب به دلیل نفوذ فاضلاب ها آلوده شده و به این رنگ در آمده است. هیچ مقام مسئولی در این باره توضیح دقیقی نداده است:


نظرات 2 + ارسال نظر
n!kn@z جمعه 22 مهر 1390 ساعت 06:16 ب.ظ http://myfairytale.persianblog.ir

چه جالب

n!kn@z جمعه 22 مهر 1390 ساعت 06:17 ب.ظ http://myfairytale.persianblog.ir

آپم´´´´´´´´´´´,;****,´´´´
´´´´´´´´´´´´,*¨¨,"¨¨*,´´´
´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@";";;-…
´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨")""-""""
´´´´´´´´//,***¨¨¨¨*
´´´´´´´(,(**/*"¨""¨¨*
´´´´´´((,*/*;);*)¨¨¨¨*
´´´´´((,**)*/**/¨¨¨"¨*
´´´´,(,****.:)*¨¨¨¨¨¨*
´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨*
´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨*
´´,***/*)¨*¨¨,¨*
´)*/*)*)*¨¨*
/**)**¨¨"\\)\\)
*/*¨¨¨¨,...)!))!).....,(
",¨¨¨¨_)--"--"------/_.
این پرنده اومده شمارو به وبلاگم دعوت کنه!
آپم
آپم
آپم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد