(-:وبلاگ سرگرمی ها و دانستنی های سیب:-)

همــــه جـــــور چیـز باحالـ برایـــــ همــــه!

(-:وبلاگ سرگرمی ها و دانستنی های سیب:-)

همــــه جـــــور چیـز باحالـ برایـــــ همــــه!

جشنواره پ ر ت غ ا ل !

عکس هایی دیدنی از جشنواره پرتغال ها در هلند
 
 
عکس هایی دیدنی از جشنواره پرتغال ها در هلند 
بقیه؟ 
در ادامه
ادامه مطلب ...

امروز چه اتفاق مهمیه؟؟؟؟

امروز اگه گفتین چه اتفاق مهمی است؟؟؟ 

نه . . . 

یک کم دیگه فکر کن . . . 

نه! 

تولد من نیست! 

... 

نمی دونی؟ 

اه 

اینکه معلومه! 

امروز دقیــــــقا در این لحظهُ ۶ ماه پیش من وبلاگمو افتتاح کردم! 

و حالا از ۶ ماه گذشته تعداد بازدید ها از ۰ رسیده به ۱۶۱۵۵ و یک افزایش پیج رنک داشتیمُ و با دوستان سیبی زیادی آشنا شدیمُ مثل همه ی کسانی که الان دارن این مطلبو می خونن. به این مناسبتُ من فردا رو تعطیل کردم- البته نه... من که نکردم- ولی به هر حال تعطیله... 

خبُ امیدوارم به همتون خوش بگذرهُ و تا قبل از اینکه من روی کامژیوتر خوابم ببره . . . 

 بهتره بگم  

بایــــــــــ بایــــــــــــــ تا بعد 

گـــــــــــــــــــــــــــــــــوگــــــــــــــــــــــو

عکاسی با قطره ی آب

 هنر عکاسیـــــــــــــــــــــــــــ

 

دوقلوهای عجیبــــــــــــــــ !

دوقولو هایی با قدرتی عجیب


تا امروزه خیلی از دوقولو ها ادعاهای عجیبی داشتن... بعضی ها گفتن که فکر همو میخونن، یکی دیگه میگفت میدونه اون یکی قلو چی میخواد بگه!!!
حتی دو قولو هایی بودن که از صدها کیلومتر همدیگه رو حس میکردن...
ولی اینبار با دوقولو هایی عجیب از بریتیش کلمبیا (کانادا) آشنا میشیم که دیگه یه کار خیلی عجیب تر از بقیه تونستن بکنن!!

با کریستا و تاتیانا، دو خواهر دوقولوی 4 ساله آشنا بشید.
این دوتا خواهر همینطور که میبینید از نقطه سر به هم چسبیدن، ولی این چسبیدن یه خاصیت عجیب واسشون داشته!! هردوتاشون از چشمای اونیکی میتونن استفاده کنن.
بزارید اینطور بگم که هر کدوم از این دوتا میتونن از چشمای هم برای دیدن استفاده کنن و در واقع میتونن ببینن که اون یکی خواهر الان داره چی میبینه!!!

طبق گفته های پزشک این دوقولوها، بخاطر وجود یه رشته عصبی که نقش یه پل ارتباطی رو بین این دوتا خواهر بازی میکنه باعث شده جغد شانس روی شونه های این دوتا بشینه و این قدرت خاص و خارق العاده رو داشته باشن.

چند تصویر؟

چند تصویر چهره در شکل زیر می بینید؟

هفت تا خوب است، اما گر بتوانید ۱۰ تصویر را ببینید بهتر است ....