(-:وبلاگ سرگرمی ها و دانستنی های سیب:-)

همــــه جـــــور چیـز باحالـ برایـــــ همــــه!

(-:وبلاگ سرگرمی ها و دانستنی های سیب:-)

همــــه جـــــور چیـز باحالـ برایـــــ همــــه!

آب خوردن در فضا

 سلامــــ ! 

این فیلم زیبا از آب خوردن فضا نوردان در فضا هست بسیار جالبه حتما ببینید.

 

 

http://s1.picofile.com/file/7101334836/drinking_water_in_space.gif 
تبادل لوگو با دوستان انجام می گیره. 
می تونین جهت حمایت از ما کد لوگومو بردارین یک جا تو قالبتون بذارین به من بگین تا لوگوی شما را اگر وبلاگتون موردپسند بود بذارم . . . 
با تشکر ویژه از نیکـــــــــــناز که پست قبل حسابیـــ ترکوند. 
حتما به وبلاگ زیر بروید:وبلاگ نیکناز 

نوکـــــــــــ مداد!

 برای امروز عکس های جالبی از هنر نمایی بر روی نوک و مغز مداد گذاشتم حتی اگر قبلا دیده اید به دوباره دیدنش می ارزه! 

عکســــ هایـــــ باورنکردنیـــــــ :

 
لطفا تو نظرات بگین کدومیکی رو بیشتر خوشتون اومده؟

ویدیو خورشیدگرفتگی

سلامـــــ ! 

باز اومدمـــــــ 

می خواستم برای کسایی که مثل من دلشون می خواد خورشید گرفتگی کاملو ببینن ولی تا حالا ندیدن یک چیز جالب بذارم! یک ویدیو از یک خورشید گرفتگی کامل که بسیار زیباست اگر دوست داشتید ببینید اینجا  کلیک کنید: 

                              

راستی راجع به خورشید گرفتگی قبلا مطلب گذاشتم اگر دوست داشتید برید در قسمت لیست کامل یادداشتها پیدا کنید و ببینید. 

امیدوارم خوشتون بیاد. 

تا پست بعدی خدا حافظ 

  

جشـــن پیج رنک ۱!

یکـــــ خبر توووووووووپ!!! 

party 

امروز رفتم به سایت نایت گراف که پیج رنک گوگلتان را نشان می دهد سر زدم . . . حدس می زنید چی شده؟!؟!؟!؟!؟؟!؟!؟!؟ 

پیج رنکمـــــ شده ۱ !!!!! نمی تونم باور کنم!!!!! از همه ی کسانی که منو لینک کردن و به از وبلاگم بازدید می کنند بی نهایت متشکرمــــــ!پایین صفحه هم پیج رنکمو گذاشتم!!!!!!!!!! خب حالا یک کم جشن می گیریم ! 

                                             

  شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے 

امید وارم که پیج رنک وبلاگ سیب و همه ی شما هرگز افت نکند و همیشه پسشرفت وبلاگهامون رو ببینیم!حالا به جشن من خوش آمدید. 

 

شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے 

 

Smiley 

خوراکی هم بالا هست هرچی می خواهید بردارید!!! 

خب می دونم ما اصولا از این کارها تو وبلاگمون نمی کنیم ولی آخه این پیشرفت بزرگی برای یک وبلاگه و باید براش جشن بگیریم! من بعنوان هدیه این موس شکل سیب رو به وبلاگم هدیه دادم. 

خب دیگه فکر کنم جشن بس باشه . . .  

خداحافظ تا پست بعدی! 

0   1

آلــــــفــــــــای قنطورس

خبـــــ مثـــل اینکه کسی پاسخ سوال منو نمی دونســت!  

اینــــــ عکســــ: 

Image Detail  

عکس آلفای قنطورس بود. 

یعنی نزدیکترین ستاره به ما پس از خورشید. 

حالا من بعنوان تنبیه مطلب علمی گذاشتم و هم بعنوان اینکه خیلی وقت بود نگذاشته بودمــــــ ! 

فعلا مطلب جدید FUN هم__ نداریمــــ جو باید آموزشـــــی شـــه !

ادامه مطلب ...

خلاقیت ژاپنی ها در گل فروشی!

ببخشید این روزها مطالب کمی دیر به دیر و کسل کننده هستند زیاد وقت ندارم به زودی جبران می کنم. 

حالا برین ادامه چندتا عکس جالب گذاشتم. 

یادتون نره به اون عکسه پاسخ بدین ها! اگه ندین نظرگذاشتن ممنونعه !

ادامه مطلب ...

برنامه زنبور ها در وبلاگ سیب

شـــ ـــما کــ ـــهــــ از اونــــ پنگوئـــ ـــنه خوشــ ـــتون آمدهــــ . . . 

فـکـــ ـــ ــر کنمــــ از اینمـــ خوشــ ـــتون بیــ ــآد.  

روی تصـــویر کلیکــــ بکنیــــد و نامتان را در کادر نوشته و روی کندو کلیکــــ کنید. 

راستی به عکس پست قبل جواب ندهید نظراتو دیگه روشن نمی کنم!

واسه این پست رو پنگوئنه نظرتونو بگید.

 

آموزش تغییر رنگ پس زمینه

سلامـــــــــــ! 

رنگــــ پسزمینهـــ چطور شده؟ 

منـــ که مدتیـــــ هی کدمو دستکاری می کردمـــ ولی نتونستهـــ بودمـــــــ رنگــــ پسزمینه رو عـــــوضــــ کنمــــ . 

برای بلاگ اسکایی ها که می خواهید مثل من رنگ پسزمینه رو عوض کنید یک کم توضیح: 

برای دیدن آموزش کوتاه اینجا کلیک کنید.  

البته مال قالب های مختلف یککم فرق می کنه الآن هم من چون قالبم فرق داشت کدهای اشتباه رو عوض کردم می بینید قالبم به چه روزی در اومده باید همه چیزشو دوباره بذارم پس شاید طول بکشه کدهارو جمع آوری کنم . . . اون مترجم سایته رو هم اشتباهی ورداشتم . . . 

خب . . . در صورتی که با آموزش بالا هنوز جای درست کدو پیدا نکردید بهتون پیشنهاد می کنم اینجا رو ببینید: 

 * { margin: 0px; padding: 0px;backgorund-color: #CCFF99 } 

این خط رو اولای ویرایش قالبتون پیدا کنید(اولش ستاره داره) 

جلوش -اگر نداشت- این نوشته رو اضافه کنید:bachground-color  : #colorcode 

به جای کلمهcolorcode جلوی علامت # باید کدرنگ موردنظر خود را بنویسید که من این سرویس را اینجا قرار دادم هر کدرنگی خواستید بردارید. 

راستی اگر قالبتون به هم ریخت حتما جاهای دیگه رو مثل من اشتباهی عوض کردید. 

خب من برم قالبمو درست کنم شما اگر مشکلی داشتید تو نظرات بهم بگید. 

موفق باشید. 

اگر از سرویسی غیر از بلاگ اسکای استفاده می کنید فکر می کنم بازم اینچنین کدی داشته باشید. 

موفق باشید 

گوگو 

فعلا بکگروند نداریم تا از مسافرت برگردم . . . البته هنوز دوهفته مونده تا برم دوهفته هم که مسافرتم . . . 

راستی برین ادامه . . .

ادامه مطلب ...