(-:وبلاگ سرگرمی ها و دانستنی های سیب:-)

همــــه جـــــور چیـز باحالـ برایـــــ همــــه!

(-:وبلاگ سرگرمی ها و دانستنی های سیب:-)

همــــه جـــــور چیـز باحالـ برایـــــ همــــه!

سلام دوستان . این یک پست تبلیغاتی است . از اون تبلیغا نه . یه تبلیغ برای اون وبلاگ هایی که لینکشون کردم : من هر کی بیاد تو وبلاگم و نظر بذاره لینک نمی کنم فقط اونایی که خوشم بیاد یا شبیه بلاگ خودم باشند . و خوشحال می شوم از همه ی لینکهام بازدید کنید . وقت که نمی گیره . . . خب من فعلا می رم و شما خودتون تبلیغ قشنگم رو تجزیه تحلیل کنید . انتظار یک وبلاگ عالی وکاملا علمی رو نداشته باشید . این تنها چیزیه که از دست من بر می آد . و امیدوارم مورد پسند شما باشه .  

   به این دو لینک حتما حتما سر بزنید . 

وبلاگ آفی(آفرین) 

وبلاگ آقای آل داود  


 

متاسفانه فعلا نتونستم سوالی تیزهوشان که قول داده بودم رو بذارم ... ولی شاید در آینده این کارو بکنم . وقتی اسکنشون می کردم خیلی بد می شد و قابل خواندن نبود .

نظرات 4 + ارسال نظر
Mary جمعه 6 خرداد 1390 ساعت 10:40 ق.ظ http://www.mary66.blogsky.com

سلام ترلان جون
ممنون از حضورت. بله موافقم.لطفا منو با اسم: مطالب دوست داشتنی لینک کن بعد خبرم کن با چه اسمی لینکت کنم.
در پناه مهربانترین

Mary جمعه 6 خرداد 1390 ساعت 04:39 ب.ظ http://www.mary66.blogsky.com

سلام
لینک شدی.
امیدوارم از همراهان همیشگی وبلاگم باشی. راستی نظرتو درباره آپم بگو اون سوالاتو اگه میتونی پاسخ بده!

نیکناز جمعه 6 خرداد 1390 ساعت 08:50 ب.ظ

اتفاقا خیلی هم وبلاگ عالی داریمن که هر روز به وبلاگت سر می زنم

آفی چهارشنبه 22 تیر 1390 ساعت 12:57 ب.ظ

مرررررررررررررررررررررررسی میخواستم هرسطو دربیارم ولی الان نه.از بص درث نخوندم اینجوری شدم(سواد یادم رفته)

بی سواد شدی آفی؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد