(-:وبلاگ سرگرمی ها و دانستنی های سیب:-)

همــــه جـــــور چیـز باحالـ برایـــــ همــــه!

(-:وبلاگ سرگرمی ها و دانستنی های سیب:-)

همــــه جـــــور چیـز باحالـ برایـــــ همــــه!

چند خطای دید جالب


چند خطای دید جالب 

 


 

 

دایره های میان مربع ها سفید هستند!آن ها خاکستری می بینید . 


 Ø®Ø·Ø§ÛŒ دید, خطاي ديد, خطای دید, خطای دید 

به نقطه ی وسط تصویر خیره شوید و سر خود را عقب و جلو ببرید . پره های چرخ به حرکت در می آید . 


 

نوار های آبی رنگ موازی هستند‌! باور نمی کنی برو خط کش بیار!  


 

 

نمی دونی این یکی چیه؟ 

از مانیتورت دور شو 

نه برو بازم 

دیدی؟ 


 

 

نه نه نه تصویر ثابته!!!! 


 

 

 


 

.

 
اینجا با یک عکس ونوشته مبهم رو برو هستید ... ولی کمی از مونیتور دور شده و دو طرف چشمان را بکشید تا مثل ژاپنی ها بشه حالا بگید ببینم اونجا چی نوشته؟

نظرات 4 + ارسال نظر
افرا سه‌شنبه 10 خرداد 1390 ساعت 06:32 ب.ظ http://my taecher.blogfa.com

سلام.خیلی تصاویر جالبی بودند.خوشحال میشم لینکت کنم.من رو با اسم من و معلمم لینک کن نگفتی با چه اسمی لینکت کنم.
منتظرم که بیای و بگی که با چه اسمی لینکت کنم

مرسی خیلی خوشحال شدم .

tala ghaderi سه‌شنبه 10 خرداد 1390 ساعت 07:57 ب.ظ

merci googoo bahal boodan

نیکناز چهارشنبه 11 خرداد 1390 ساعت 02:13 ب.ظ

خیلی جالب و سرگرم کننده بود

مرسی خیلی ممنون که تو وبلاگم میای و نظر میذاری .

نیکناز یکشنبه 15 خرداد 1390 ساعت 12:00 ب.ظ

خواهش میکنم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد